ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Ανεκδοτα...!!!

Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια εκθεση, που να τελειώνει με τη φράση¨Μάνα είναι μόνο μία.¨
Όλα τα παιδάκια έγραφαν η μαμά μου με αγαπάει, με φροντίζει και στο τέλος ¨Μάνα είναι μόνο μία¨
Ο Τοτός έγραψε: ¨μια μέρα ήρθε στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου.Η μαμά μου, τη ρώτησε τι θα πιεί και η φίλη της απάντησε μια κοκα κόλα.Τότε η μαμά μου ,μου είπε να φέρω δύο.Όταν πήγα στο ψυγείο είδα
ότι υπήρχε μόνο μία κοκα κόλα και φώναξα :
¨Μάνα, είναι μόνο μία!¨

Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.
Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα και εφυγα.

Ρωτάει ο δάσκαλος τον Τοτό: 
- Η μητέρα σου αγοράζει ένα πουκάμισο προς 14.000 δρχ., μια φούστα προς 15.000 δρχ., ένα καπέλο προς 5.000 δρχ. και ένα ζευγάρι παπούτσια προς 5.300 δρχ. Πες μου τι κάνουν όλα αυτά; 
-Όλα αυτά κύριε κάνουν τον μπαμπά μου θηρίο!

Στο μάθημα της Γεωγραφίας: 
- Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική. 
- Εδώ! 
- Μπράβο παιδί μου. 
- Τώρα εσύ Νατάσσα, για πες μας, ποιος ανακάλυψε την Αμερική; 
- Ο Τάκης!!

Ο Τοτός λέει στον καινούργιο μαθητή του σχολείου: 
- "Ο καινούργιος διευθυντής δεν σου δίνει στα νεύρα;" 
Και το καινούργιο παιδί λέει: 
- "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο γιος του!!!" 
Και ο Τοτός: 
- "Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ; 
- "Όχι." 
- "Πάλι καλά!!!"

Ο Τοτός βλέπει ένα μεθυσμένο ξαπλωμένο στο πεζοδρόμιο και τον ρωτάει... 
--- Γιατί πίνεις τόσο κρασί; 
--- Για να πνίξω τις στενοχώριες μου. 
--- Καλά,......κι αν ξέρουν κολύμπι;....

Κάποτε ήταν δύο πολύ άτακτα αδελφάκια . Η μαμά τους δεν τα άντεχε άλλο και αποφάσισε να τα πάει στον παπά της εκκλησίας να τους μιλήσει .
Ο παπάς πήρε το μικρότερο αδελφό , του πρόσφερε καρέκλα και του έκανε την πρώτη ερώτηση : " Πού είναι ο Θεός ; ".
Ο μικρός κοίταξε αριστερά , κοίταξε δεξιά , αλλά δεν έδωσε απάντηση .
" Πού είναι ο Θεός " τον ξαναρώτησε ο παπάς .
Ο μικρός ξανακοίταξε γύρω του αλλά δε μίλησε .
" Πού είναι ο Θεός σε ρωτάω ! " , είπε θυμωμένος ο παπάς .
Ο μικρός σηκώθηκε , βγήκε γρήγορα από την πόρτα , πήγε κοντά στον αδελφό του και του ψιθυρίζει στο αυτί : " Ασε μεγάλε ... υπάρχει πρόβλημα ... "
- " Τι πρόβλημα ; " , απαντά ο αδερφός ;
- " Να ... έχουν χάσει το Θεό και νομίζουν πως τον πήραμε εμείς ! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου